dinsdag 14 augustus 2007

Week 33

Zo, daar zijn we weer, na een heerlijke vakantie.

Iets gemakkelijker dit keer, om zomaar een woord van de week te kiezen, voor de voeten weg (om een paar synoniemen te gebruiken): lukraak.

Vakantie is toch een beetje lukraak dingen ondernemen, weinig tot geen planning aan te houden en relaxen. Maar soms kan lukraak ook negatief uitpakken. Als je op Stratumseind lukraak dingen gaat roepen bijvoorbeeld. Of als je lukraak een bar binnen loopt. Of als je lukraak begint met klussen...

Helaas ben ik niet van de planning, en dat zal ik waarschijnlijk ook nooit worden. Daarom ben ik waarschijnlijk ook verkoper geworden, dan kun je tenminste op je gevoel afgaan. Alhoewel, lukraak prijzen afgeven doe ik nooit. Ach, tot nog toe heb ik nog geen ernstige fouten begaan door lukraak dingen te doen!

Geen opmerkingen: